onsdag 16 januari 2013


Namn: Laman
 Ålder: 23
 Bor: Ponyville ;)
 Intressen: Ponies, att teckna, se film, vara med min älskling, läsa böcker mm.

 Favoritfärg: Jag har faktiskt flera, men gillar nog mest; lila, svart, grönt, röd och rosa
Allätare eller Vegetarian: Vegetarian(Demi, för jag äter fisk).
Husdjur: Jag har en katt, haft hamster och hund.
Jobb/plugg/arbetslös: Jag studerar för att bli förskolelärare.
Favoritgenre på Ponies i ordning: G1:orna! Fast jag samlar också aktivt på G3.
Hur länge samlandet pågått: Jag har samlat sedan jag var liten, men well i KANSKE 4-5 år 
 Barndomsponies: Fizzy, Pony bride, Apple Delight family, Flower Buquet family, Vanilla Treat, Firefly, Sweet Stuff, Sunburst, Tex, Lickety-Split och en drös till, som jag inte minns. Givetvis hade jag också den obligatoriska Peachy och Lemon Drop.
Första Ponyn i samlingen (bortsett från barndomsponies): First tooth Baby Lickety-Split, men mitt första köp via nätet var en Pony Bride, Sweet Talking Pony Chatterbox och en Brush n Grow Brilliant Bloom.
 Highlight-Ponies: LÄTT Ice Crystal!! Men även Fireball, Fizzy, Sunburst, Birthday Pony, Merry Treats, Nurse Sweet Heart, Princess Tiffany( A.K.A Pearl), Yum Yum, Majestaty, Spike, Mummy Surprise Twins, Princess Sparkle, Pine wheel samt min MOC Pretty pop(G3).
Ja och min Piggey Pony, mina tre Italy Ponies(Två Peachy och en Lemon Drop) samt min Spanska Sundance.
Highlight-playset: Får man säga Dream Castle? Jaha, vad bra, då säger jag Dream castle, för att det har jag letat ihjäl mig efter och efter att jag fått tag på ett, så hade jag POFF två stycken bara sådär, så det är min Highlight, fast även mitt Lullabye Nursery made in Germany och mitt Pretty Parlour made in Italy.
 Vilken är den sämsta i din samling?
Alla Ponies, som stinker parfym, jag är allergisk, som det är, men i alla fall, så är de i min samling, ack så söta!!

Tack till en kompis, för testet(Jenny).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar