tisdag 29 januari 2013







Hej, hej alla Ponies!!

Min dag har varit ganska lång och ganska så trist. Att ha långa lektioner är ibland lite tråkigt, fakiskt. Men, men However!!

Jag stannade till på ett litet loppis innan tågresan hem. Där fann jag en liten tåg pendlare ;)
Han är grön, gillar paket och presenter, samt är en pojke....YES!.....



Han gjorde min dag, han fick mig att lé mer idag. Jag har kännt det lite trist, soms agt. Oj, men OJ!! Vad Ponies kan få en att må bättre och le. Lite "Come on Everypony, Smile, smile smile" över det hela. Haha!

Sedan, så har jag även fått en present av en vän idag. Hon hade köpt mig Friendship is magic Hårspännen, från H&M. Vart så glad då. Tack du kära vän(Som jag vet, kommer att läsa det här inlägget).

Här är de på bild.




Jag gillar mest Twilight, tror jag ^_^



Jag har även tänkt att visa min Pina Colada, när hon fick en DeFrizz. De Frizz, betyder att man slätar ut manen och svansen, via att doppa hästen i tvål vatten. Sedan så tar man en plattång och drar i manen samt svansen. OBS! Se till att Ponyn ochkså har shampoo i manen och svansen, så INTE håret smälter.  Tack till Jenny, som har världens coolaste De Frizz tips.
För vet ni? Jag ahde haft den här Ponyn under progress VÄÄÄÄLDIGT länge!


Före


Efter

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar