onsdag 2 januari 2013






Ja, det är så här att jag tänkte mig berätta lite om de olika Ponies jag har. Somliga gillar jag mer och andra mindre. Några har fin färg, fina symboler och ser bra ut, medan andra inte är lika tilltalande
Det här är Tinka-Tinka-To, en av mina första G3:or ever!! Jag tycke rom henne lite extra mycket(Hon kom i ett sett med två till, Sew-A-Sew och Baby Kean Bean). Jag tycker om henne, för att hon har fin svans och hennes färg gillar jag samt att hon har en fin symbol ^_^

Stackars Rainbow-Dash har fått en mane och tail trim, men jag tycker fortfarand eom henne, samt att hon har en stjärn stickers i pannan. Hon har endå en fin look, menar det kunde faktiskt ha varit värre. Det är den har posen på Rainbow-Dash jag tycker om.


Den här Raity, tycker jag är jätte fin, hon kom med ett G3 slott från början. Tyvärr har hon blivit lite klippt i man samt hennes svans. Jag tycker om henne, för att hennes horn är glittrigt, hennes man i regnbågens färger och för att hennes symbol är fin. Jag gillar även att hon är just en enhörning. me love Unicorns!! ^_^


Det här är några G3,5. De är INTE mina favoriter, fast Cheerilee är söt, jag gillar hennes frisyr ^_^

1 kommentar:

  1. Kul! fortsätta gärna uppdatera :D om... du nu orkar ta med Alla dina ponies ;P

    SvaraRadera