måndag 25 mars 2013

Jag har två saker att dela med mig av här på min Blogg.

Idag var det första dagen på väldigt länge på min VFU. VFU för er, som inte vet är;
Praktik.

Det andra är att jag NÄSTAN kopierade ett test(Jag ändrade formulering på vissa frågor och ändrade, så de passade mig mer osv).

Well, min dag har varit underbart bra. Att arbeta med barn är det jag faktiskt kan bäst. Det är INTE bara lek, men i stort drag, så är det att kunna vara kreativ.
Nu till testet, det är i frågeform...


1. När och hur började du gilla My Little Pony?
Tack vare att jag ärvde några Ponies. Jag tittad epå VHS samt att jag även såg dem så fint uppställda i affären.

2. Vilken var din första My Little Pony ?
 Pony Bride(Kanske hade någon före den, men säkerligen en Fakie då).

3. Har du fortfarande kvar din första My Little Pony ?
 Ja, faktiskt så har jag det, samt tillbehören(Ej ringen dock).

4. När började du samla på My Little Pony?
 När jag föddes…nästan. Men när jag vart 18 år, så började jag samla seriöst, well ca.

5.Har du några favoriter i din samling?
 Ja, speciellt Fizzy är en favorit och Ice Crystal.

6. Hur mycket av dina pengar har du spenderat på din My Little Pony samling?
 Skit i det du ;)
Med andra ord, så vet jag inte. Säkert över 20.000
(Tänk att jag räknar med alla dyra Playsets, nya i kartong. Alla ny köpta Ponies osv).

7. Tänk dig att My Little Pony hästarna fanns på riktigt, alltså levande och är lika stora som från My Little Pony filmerna, vad skulle du göra?
 Jag skulle skaffa sörre glasskåp ;)
Joking!
Jag skulle rida på dem över regnbågen, flyga på deras ryggar. Bevisa att de visst finns, baka tårtor med Cupcake. Dansa med Fizzy och bo i slottet med Majesty.

8. Om du var en My Little Pony, hur skulle du vilja se ut?
Min Oc Pony är en grön Unicorn.
9. Vilken är din favorit Generation?
 G1

10. Vilken My Little Pony: G3 Pony gillar du mest och varför?

Cheerilee, för att hon är lärare(I G4) och gillar att berätta sagor/berättelser, har fina färger och är gullig.


11. Tittar du på My Little Pony: Friendship is Magic?

 Ja, det är en bra serie, men är för det inte bättre än G1 filmerna!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar