lördag 9 mars 2013



Ganska uppenbart att rymddräkten är till Barbie och att den andra är åt Franchine(Barbies kusin), när det står deras namn på lappen ;)

Blommiga kjolen ala 70-Tal ;)

Det här är lätt åt Jem-dockorna vi hade!!


Någon Sindy dykarklädsel, tror jag.


Fula byxor!!


Vet inte vartd e kommer ifrån, men minns att de var de finaste jag hade.


Vet ej vad det är till, för docka.


Min absolutea favorit klänning(Den är oäkta/fake, den kom med en Petra docka).


FDen rosa var min favorit


Är de glansiga äkta Mattel?


Kolla!  Min kusins Barbieklänning. Den fick jag nästan aldrig låna...
*Host* Hur kunde den hamna här måntro?
(Som jag sagt förut, våra Barbies blev uppdelade bara lite smått random).


Minns att jag inte gillade den där lilla tröjan


De här är ärvda saker...


Har alltid stört mig på att rosetten är sönder :(


Lite ABBA varning här då ;)



Någon gymnastik dräkt, en balett del åt en Skipper? Samt en kjol säkert till en Sindy.


Gj-Joe saker...?


Gj?
Rosa skjortan är säkerligen åt Ken ;)
Samt att fracken är en annans



Coola hattar!


Ful gul fransig klänning!!


Minns att jag nästan hatade den där blå läskiga klädelsen :P


Jag ser dubbelt ;)

                                                       Ken kan laga mat i sitt fina förkläde, den där räda delen är en kjol, den röda gymnastik-dressen vet jag inte vad det är. Men tror det är åt en Barbie, den lilla skjortan är en Hawaii skjorta haha. Samt att byxorna är värsta disco qoueen grejen!!

Kinda Obvisuly tillhör de här Barbie och hennes kusin Franchine ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar