tisdag 21 oktober 2014


Hej alla fans!

Jag lever!!






Jag larvade mig, kom på en ny text, som jag tyckte passade riktigt bra på min Blogg :3


Jag gillar Ponies jag, de är så god och glaaaad. Du kan tvätta deras hår, göra dem ren med tvååååål!
Små hästar gillar jag, luktar som kexchoooklaaaaaad!


Jag är Pony samlare jag, min värld vill inte förstå, varför de är så smååå. Men jag vet att de är G1:or.
(Samma melodi, som Barbie Girl).

Jag tänkte även visa mina senaste fynd(Iaf några av dem)




Några Bratz dockor, en 1970-tals mini Barbie, två kjolar till en Barbie jag har(Fanns med i reklamfilmen för Barbies Ice cream cart). Feeling Fun Barbie(Tror jag dockan heter). De säger; "Toys a Rus, youl never outgrow us" Håller med, haha. Jag hittade även en Actionman, en Barbie University(saknas tyvärr en strumpa, men för 25 kr. Helt okay!). Barbie Fairytopia Elene, en klänning till Barbie Glitter fairy(Eller annat namn, klänningen kan fällas ihop och fällas ut så blommorna syns. 1990-tal). En cool uggla, helt enkelt!!

Ponies;
G1;orna;
Mummy Sunbright(HON ÄR SÄLLSYNT, ja jag hittade TVÅ!!), Baby Stella(Sällsynt), Peachy(En till, till min armé), Baby Whiskars?(Teeny Tiny Baby Pony), Brilliant Blossom(Hon är en Brush n Grow Pony. Betyder du kan dra ut svansen och dra in den igen, den växer).
G1; Vet ej namnet just nu...
G3,5; Cheerile.
Lite andra fynd jag har gjort.
Två My Little Pony g3 serietidningar, en Disney kanna, två Bratz, Barbie kläder, en Strawberry Shortcake docka(Herself), Monster High dockor och tillbehör, lite annat också.
Slutligen två Ponies.
Baby Surprise och Wind Whistler :3











                                                                                                  






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar