tisdag 1 juli 2014




Hej alla fans!

Jag har haft tur, kunde till och med passa upp på en Pony. En klippt Tuneful var inte vad jag letade efter, men då den här fina saken dök upp(Tack till S, min officiella Ponyhunter) kunde jag inte låta bli...

Nämligen en My Little Pony badboll från 1988 :3









Motivet är DramCastle(Eller som vi sa Drömslottet), Firefly samt en Pony jag gissar skall föreställa Ribbon. Jag är glad, kan ingenting om sk. Merchendise alls.
Jag har även köpt två nya Monster High dockor.

Jag väntar på två. Skall få Dance class Howleen av min pappa och Loppis Apan hittade Abbey Wave one åt mig. Alla tillbehör, dagbok, stand, borste, alla kläder, men vet inte om hennes Pet Mammut Shiver var med, men, men 100 kr för en komplett Monster High docka, det är BILLIGT!

Kolla in på hans Blogg(LoppisApan).

2 kommentarer: